FLOWERBOMB: 10 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζετε για αυτό το πολύ αγαπημένο άρωμα!


Flowerbomb by Viktor&Rolf

 

Το 2005, οι σχεδιαστές Viktor Horsing και Rolf Snoeren έριξαν μια βόμβα στον κόσμο των αρωμάτων. Το άρωμα μέσα στην όμορφη χειροβομβίδα προκάλεσε ταραχή.  Το FLOWERBOMB, ένα απροκάλυπτα θηλυκό και musk γλυκό,  λουλουδάτο άρωμα,  ήταν μακράν διαφορετικό από τα unisex (CK ONE) και εσπεριδοειδή  (L'eau d'Issey) αρώματα που επικρατούσαν τη δεκαετία του 90 και την πρώτη δεκαετία του εικοστού αιώνα. Με άλλα λόγια, ήταν ένα μεγάλο ρίσκο. Οι σχεδιαστές,  ωστόσο,  δεν προβληματιστηκαν καθόλου.  "Δεν κοιτάξαμε την αγορά,  απλά ακολουθήσαμε το ένστικτο μας", υποστηρίζει ο Horsting.

   Αποδείχτηκε ότι το ένστικτο τους ήταν αλάνθαστο.  Το Flowerbomb έγινε αμέσως επιτυχία και 10 χρόνια μετά έχει φανατικούς οπαδούς.  Ας μάθουμε, λοιπόν, 10 πράγματα που δεν γνωρίζαμε γι αυτό το άρωμα:

  1. Το όνομα ήρθε πριν το άρωμα. "Πριν από όλα υπήρχε η λέξη Flowerbomb... Επειδή είμαστε δύο,  ότι κι αν κάνουμε το περιγράφουμε με λέξεις για να το εξηγήσουμε ο ένας στον άλλον.  Η λέξη αυτή περιέγραφε με τον καλύτερο τρόπο αυτό που ψάχναμε _ μια έκρηξη λουλουδιών", λέει ο Horsting. 
  2. Και ήταν κάπως αμφιλεγόμενο. " Ήμασταν λίγο ανήσυχοι με το όνομα είναι η αλήθεια. Σκεφτόμασταν ότι μπορεί να διχάσει, αλλά τελικά ο κόσμος το λάτρεψε."
  3. Χρειάστηκαν 3 χρόνια για την δημιουργία του. "Όταν δουλεύεις πάνω σε νέες κολεξιόν έχεις μόνο λίγους μήνες, όταν φτιάχνεις ένα άρωμα έχεις χρόνια μπροστά σου... Αυτός ο χρόνος είναι πολυτέλεια και μετά από τρία χρόνια ήμασταν πραγματικά έτοιμοι να το λανσαρουμε."
  4. Υπήρχαν ακόμα περίπου 499 παραλλαγές. " Στην ουσία, ήταν μια έρευνα. Όταν μυρισαμε για πρώτη φορά το άρωμα σκεφτήκαμε : Αυτό είναι! Μετά αρχίζεις και μυρίζεις κι άλλα,  το τελειοποιείς." 
  5. Δεν είναι τόσο λουλουδάτο όσο το όνομα υποδηλώνει. "Μας αρέσουν πολύ τα λουλουδάτα αρώματα,  αλλά καμιά φορά μπορεί να είναι παλιομοδιτικα εάν είναι πολύ λουλουδάτα.  Ψάχναμε για αυτή τη λουλουδάτη αίσθηση αλλά και κάτι να την παραμεριζει. "
  6. Το μπουκάλι με σχήμα χειροβομβίδα απαγορεύτηκε σε ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο.  Όπως αναφέρει η αγγλική Vogue, το μπουκάλι του αρώματος απαγορεύτηκε το 2006 στα duty free καταστήματα του Norway's Oslo αεροδρομίου γιατί,  όπως ισχυρίστηκαν,  έμοιαζε με όπλο.  Όταν ο Horsting ρωτήθηκε αν ήταν ανήσυχος για το σχήμα του μπουκαλιού,  ειπε: "Όχι,  δεν φοβηθηκαμε.  Πάντα υποστηριζουμε ότι δεν πρέπει να δημιουργείς με φόβο, πρέπει να δημιουργείς με ελπίδα. " Αυτό παρακάτω είναι το πρωτότυπο σχέδιο του για το μπουκάλι. Χυμα αρωμα Flowerbomb
  7. Η έντυπη διαφημιση, που απεικονίζει μια γυμνή γυναίκα τυλιγμένη και με ένα διάφανο πέπλο,  δεν έχει αλλάξει εδώ και 10 χρόνια.  "Έχει γίνει κατά κάποιο τρόπο icon. Αυτό που θέλαμε να μεταφέρουμε είναι η αίσθηση του μυστηρίου και για αυτό η γυναίκα φορά πέπλο." Άρωμα τύπου Flowerbomb
  8. Δεν υπήρξε ποτέ κάποια celebrity στην καμπάνια του Flowerbomb.  "Επιλέξαμε συνειδητά να μην χρησιμοοοιησουμε κάποια διάσημη για τη διαφήμιση του αρώματος.  Θέλαμε η κάθε γυναίκα να ταυτιστεί με την μυστηριώδη ύπαρξη με το πέπλο." 
  9. Ανάμεσα στους διάσημους υποστηρικτές του, η Tori Amos είναι η μεγαλύτερη fan του.  " Όταν γιορτασαμε την επέτειο για τα 10 χρόνια 1του Flowerbomb, η Tori Amos τραγούδησε, κάτι που ήταν πολύ όμορφο γιατί είχε τραγουδήσει και 10 χρόνια πριν, όταν λανσάραμε το άρωμα. " 
  10. Είναι ακόμα πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού.  Εάν,  λοιπόν δεν έχετε δοκίμασει αυτό το υπέροχο άρωμα, κάντε το τώρα από εδώ

Άρωμα τύπου FLOWERBOMB by VICTOR&ROLF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


    Αφήστε μας το σχόλιο σας


    Τα σχόλια δημοσιεύονται έπειτα από έγκριση